Wystartowała rejestracja wolontariuszy 30. Finału WOŚP!

Choć jeszcze do 19 listopada trwa rejestracja Sztabów, które będą działać w ramach jubileuszowego Finału, od wczoraj do udziału w kweście zgłaszać mogą się również wolontariusze. Tylko w ciągu pierwszej doby zarejestrowały się blisko 3 tys. osób. Co ważne, w ramach 30. F...
Ruszyła rejestracja Sztabów 30. Finału WOŚP

Na dwa dni po ogłoszeniu celu 30. Finału WOŚP, którym jest okulistyka dziecięca, wystartowała rejestracja Sztabów, czyli działających na rzecz Fundacji organizatorów zbiórek i lokalnych wydarzeń. W zeszłym roku działały 1362 Sztaby, w tym 79 poza granicami Polski. 30. Fi...
Przejrzyj na oczy! WOŚP ogłasza cel jubileuszowej zbiórki

Tym razem to szeroko pojęta okulistyka dziecięca będzie tematem przewodnim Finału WOŚP. Jubileuszowa zbiórka odbędzie się 30 stycznia 2022 roku. 9 października w Tuszynie pod Łodzią - przy okazji spotkania ze Sztabami działającymi w ramach Finału - Jurek Owsiak zdradził ...
Briefing prasowy | ogłoszenie tematu 30. Finału WOŚP

Ogłoszenie tematu 30. Finału WOŚP nastąpi w sobotę 9 października, przy okazji spotkania ze Sztabami z całej Polski, w Hotelu Grzegorzewski w Tuszynie (woj. łódzkie). W birefingu uczestniczyć będzie Prezydent Łodzi Hanna Zdanowska. 
9 października ogłoszenie celu 30. Finału WOŚP

Druga sobota października to start wielkiej "finałowej" machiny - 9 października Jurek Owsiak ogłosi temat jubileuszowego, 30. Finału WOŚP, czyli cel, na który w Polsce i poza jej granicami prowadzona będzie zbiórka. Akcja, wzorem ostatniej edycji, odbędzie się w ostatni...
WOŚP i Mastercard wygrywają nagrodę ICAN Institute odpowiedzialna technologia

Współpraca przy robieniu dobra przez trzeci sektor i rynek komercyjny to najlepsze podsumowanie projektu eSkarbonek i iWolontariusza tworzonego przez Mastercard i WOŚP. Właśnie dzięki tym narzędziom ponad 22 000 osób założyło eSkarbonkę i kwestowało podczas finałowych ak...
Jak zorganizować wydarzenie w pandemii? Porady ekspertów WOŚP

Organizacja wydarzeń w pandemii to wyzwanie, z którym zmaga się cała branża eventowa. Fundacja WOŚP w ciągu ostatnich miesięcy przygotowała 29. Finał, który obejrzało 1,3 mln osób. Dlatego WOŚP dzieli się wiedzą i przedstawia 7 składników dobrej transmisji telewizyjnej. ...
Katowice, Bydgoszcz, Poznań, Gdańsk. Kilka tysięcy miejsc z grafikami WOŚP

W poniedziałek 29 marca, razem z ogłoszeniem wyniku 29. Finału WOŚP, wystartowała kampania outdoorowa, w ramach której Fundacja prezentuje efekt zbiórki, dziękuje darczyńcom Finału oraz medykom, ale też próbuje wlać optymizm w serca Polaków. Billboardy z noworodkami, tak...
Poznaj wolontariuszy 29. Finału

92% ankietowanych w badaniu firmy IQS na temat wizerunku WOŚP docenia poświęcony czas wolontariuszy, a 90% uważa, że są pozytywni i entuzjastycznie nastawieni. Ich dobre emocje w dużym stopniu przełożyły się na kolejny rekord WOŚP: 210 813 830, 10 PLN.
IRA pierwszą gwiazdą koncertu jubileuszowego Finału WOŚP

IRA, czyli kapela, która wystąpiła na pierwszej edycji Najpiękniejszego Festiwalu Świata w 1993 toku w Czymanowie, wystąpi na jubileuszowym Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Muzycy tworzący kapelę to wielcy przyjaciele Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a...
Wystartowała rejestracja wolontariuszy 30. Finału WOŚP!

Choć jeszcze do 19 listopada trwa rejestracja Sztabów, które będą działać w ramach jubileuszowego Finału, od wczoraj do udziału w kweście zgłaszać mogą się również wolontariusze. Tylko w ciągu pierwszej doby zarejestrowały się blisko 3 tys. osób. Co ważne, w ramach 30. F...
Ruszyła rejestracja Sztabów 30. Finału WOŚP

Na dwa dni po ogłoszeniu celu 30. Finału WOŚP, którym jest okulistyka dziecięca, wystartowała rejestracja Sztabów, czyli działających na rzecz Fundacji organizatorów zbiórek i lokalnych wydarzeń. W zeszłym roku działały 1362 Sztaby, w tym 79 poza granicami Polski. 30. Fi...
Przejrzyj na oczy! WOŚP ogłasza cel jubileuszowej zbiórki

Tym razem to szeroko pojęta okulistyka dziecięca będzie tematem przewodnim Finału WOŚP. Jubileuszowa zbiórka odbędzie się 30 stycznia 2022 roku. 9 października w Tuszynie pod Łodzią - przy okazji spotkania ze Sztabami działającymi w ramach Finału - Jurek Owsiak zdradził ...
Briefing prasowy | ogłoszenie tematu 30. Finału WOŚP

Ogłoszenie tematu 30. Finału WOŚP nastąpi w sobotę 9 października, przy okazji spotkania ze Sztabami z całej Polski, w Hotelu Grzegorzewski w Tuszynie (woj. łódzkie). W birefingu uczestniczyć będzie Prezydent Łodzi Hanna Zdanowska. 
9 października ogłoszenie celu 30. Finału WOŚP

Druga sobota października to start wielkiej "finałowej" machiny - 9 października Jurek Owsiak ogłosi temat jubileuszowego, 30. Finału WOŚP, czyli cel, na który w Polsce i poza jej granicami prowadzona będzie zbiórka. Akcja, wzorem ostatniej edycji, odbędzie się w ostatni...
WOŚP i Mastercard wygrywają nagrodę ICAN Institute odpowiedzialna technologia

Współpraca przy robieniu dobra przez trzeci sektor i rynek komercyjny to najlepsze podsumowanie projektu eSkarbonek i iWolontariusza tworzonego przez Mastercard i WOŚP. Właśnie dzięki tym narzędziom ponad 22 000 osób założyło eSkarbonkę i kwestowało podczas finałowych ak...
Jak zorganizować wydarzenie w pandemii? Porady ekspertów WOŚP

Organizacja wydarzeń w pandemii to wyzwanie, z którym zmaga się cała branża eventowa. Fundacja WOŚP w ciągu ostatnich miesięcy przygotowała 29. Finał, który obejrzało 1,3 mln osób. Dlatego WOŚP dzieli się wiedzą i przedstawia 7 składników dobrej transmisji telewizyjnej. ...
Katowice, Bydgoszcz, Poznań, Gdańsk. Kilka tysięcy miejsc z grafikami WOŚP

W poniedziałek 29 marca, razem z ogłoszeniem wyniku 29. Finału WOŚP, wystartowała kampania outdoorowa, w ramach której Fundacja prezentuje efekt zbiórki, dziękuje darczyńcom Finału oraz medykom, ale też próbuje wlać optymizm w serca Polaków. Billboardy z noworodkami, tak...
Poznaj wolontariuszy 29. Finału

92% ankietowanych w badaniu firmy IQS na temat wizerunku WOŚP docenia poświęcony czas wolontariuszy, a 90% uważa, że są pozytywni i entuzjastycznie nastawieni. Ich dobre emocje w dużym stopniu przełożyły się na kolejny rekord WOŚP: 210 813 830, 10 PLN.

Newsletter

Nie przegap najważniejszych informacji od Fundacji WOŚP!
14
15
16
17
18
19
20
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.