Współpraca przy robieniu dobra przez trzeci sektor i rynek komercyjny to najlepsze podsumowanie projektu eSkarbonek i iWolontariusza tworzonego przez Mastercard i WOŚP. Właśnie dzięki tym narzędziom ponad 22 000 osób założyło eSkarbonkę i kwestowało podczas finałowych aktywności.
To jest projekt, który w Mastercard bardzo kochamy i który budzi olbrzymią dawkę pozytywnych emocji. A udał się, bo inspiracją jest dla nas WOŚP i ta energia, jaką WOŚP w Polakach mimo tych trudnych czasów nadal budzi.
Jerzy Chołub, Dyrektor Marketingu Mastercard
Wyjątkowe narzędzie docenione
eSkarbonka to sukces nie tylko dlatego, że odpowiedziała na realne potrzeby – wolontariuszy, którzy chcieli mimo pandemii zbierać pieniądze, ale też darczyńców, którzy nie wychodząc z domu, mogli nas wesprzeć. Innowacją jest też, że eSkarbonka nie została stworzona przez Mastercard dla WOŚP, ani przez WOŚP za pieniądze Mastercard, jak to się często zdarza, ale jako wspólny projekt i za ten styl pracy bardzo dziękujemy Mastercard, Jerzemu Hołubowi i całemu jego zespołowi.
Anna Orzech, Dyrektorka komunikacji WOŚP