Współpraca przy robieniu dobra przez trzeci sektor i rynek komercyjny to najlepsze podsumowanie projektu eSkarbonek i iWolontariusza tworzonego przez Mastercard i WOŚP. Właśnie dzięki tym narzędziom ponad 22 000 osób założyło eSkarbonkę i kwestowało podczas finałowych aktywności.
![wygrana.png](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/4843/assets/298921/large-5377a2fc4df3d463ef7252a22227e155.png)
To jest projekt, który w Mastercard bardzo kochamy i który budzi olbrzymią dawkę pozytywnych emocji. A udał się, bo inspiracją jest dla nas WOŚP i ta energia, jaką WOŚP w Polakach mimo tych trudnych czasów nadal budzi.
Jerzy Chołub, Dyrektor Marketingu Mastercard
![176990736_845073466047549_5571272833991705785_n.png](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/4843/assets/298914/large-d4b3fd48741a3472b1bdac5b0345fd03.png)
Wyjątkowe narzędzie docenione
![eSkarbonka-od-Mastercard.jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/4843/assets/259722/large-ae346f5466b35cdd37ac006a3a473ee5.jpg)
![mastercard_eskarbonka-29final.jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/4843/assets/276750/large-4d5f7c4cad1a23113fa9ad1a96f504fc.jpg)
eSkarbonka to sukces nie tylko dlatego, że odpowiedziała na realne potrzeby – wolontariuszy, którzy chcieli mimo pandemii zbierać pieniądze, ale też darczyńców, którzy nie wychodząc z domu, mogli nas wesprzeć. Innowacją jest też, że eSkarbonka nie została stworzona przez Mastercard dla WOŚP, ani przez WOŚP za pieniądze Mastercard, jak to się często zdarza, ale jako wspólny projekt i za ten styl pracy bardzo dziękujemy Mastercard, Jerzemu Hołubowi i całemu jego zespołowi.
Anna Orzech, Dyrektorka komunikacji WOŚP