Mastercard gra z WOŚP już po raz dziewiąty, a po raz czwarty wyposaża kwestujących w eSkarbonki. Nowością w tym roku jest możliwość założenia własnych eSkarbonek przez firmy z segmentu MŚP. 83% Polaków twierdzi, że mijający właśnie rok przypomniał im o tym, co w życiu jest naprawdę ważne, a 79%, że są teraz, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, wrażliwi na potrzeby innych.
Wielkie granie w pomaganie
Skarbonki on-line
Siłą naszej akcji zawsze byli, są i będą wolontariusze. To ich ciężka praca pozwala nam co roku grać coraz głośniej. W tym roku bardziej niż kiedykolwiek potrzebują wsparcia i elektronicznych narzędzi, które ułatwią im zbiórkę funduszy w obecnej sytuacji. Dzięki Mastercard już od kilku lat dysponujemy rozwiązaniami na miarę cyfrowych czasów. Dołączajcie do nas, wspólnie grajmy podczas tegorocznego ‘Finału z głową’! Ja już założyłem swoją eSkarbonkę: eskarbonka.wosp.org.pl/jurekowsiak
mówi Jurek Owsiak, Prezes Zarządu WOŚP.
Po raz kolejny postanowiliśmy wesprzeć Fundację WOŚP w obszarze, na którym znamy się najlepiej – technologii i płatności. Dzięki eSkarbonkom przenosimy kwestowanie do internetu, czyli tam, gdzie dziś można spotkać najwięcej darczyńców. Obecna sytuacja może uniemożliwić nam fizyczne spotkanie podczas Finału, ale z pewnością nie ograniczy możliwości włączenia się w to wyjątkowe święto pomagania. W Mastercard wspieramy Fundację WOŚP również osobiście. Do działania w sztabie wolontariuszy zgłosiło się w tym roku 60 osób ze 100-osobowej obsady biura w Warszawie. To dla nas bezcenne doświadczenie i emocje, które zostają z nami na cały rok.
powiedział Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe
Kontakt dla mediów WOŚP:
Anna Jadwiga Orzech, Rzeczniczka Prasowa WOŚP tel.: 22 852 32 14, rzecznik@wosp.org.pl
Anna Marciniak, Communications Director Mastercard, tel.: +(48) 526 12 60, anna.marciniak@mastercard.pl
Agencja Solski Communications Zespół Mastercard tel. +48 (22) 242 86 29, -26, -35, mastercard@solskipr.pl
Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to ciesząca się największym zaufaniem społecznym organizacja pozarządowa w Polsce. Założona została w 1993 roku i od tego czasu co roku, w drugą niedzielę stycznia, organizuje zbiórkę pieniędzy, która nazywa się Finałem WOŚP. Za zebrane środki Fundacja WOŚP kupuje i przekazuje w darze szpitalom dziecięcym w Polsce najnowocześniejszy sprzęt medyczny. Dziś sprzęt zakupiony przez WOŚP jest podstawą nowoczesnego wyposażenia wszystkich szpitali, w których leczy się dzieci w Polsce. W ciągu poprzednich 28. Finałów WOŚP Orkiestra zebrała i przekazała na wsparcie polskiej medycyny sumę ponad 1,3 miliarda PLN.
29. Finał WOŚP odbędzie się 31 stycznia 2021 roku. W zbiórkę, która dedykowana będzie wsparciu dla laryngologii, otolaryngologii i diagnostyce głowy, włączy się 120 tys. wolontariuszy, zarejestrowanych w Sztabach na całym świecie. Zbiórka realizowana będzie również przy wykorzystaniu kanałów elektronicznych. Kweście towarzyszyć będą wydarzenia organizowane przez lokalne Sztaby, a także 15. bieg “Policz się z cukrzycą”, który realizowany będzie w formie wirtualnej. W Warszawie centrum wydarzeń stanowić będzie studio telewizyjne na Placu Defilad, w którym odbędą się koncerty m.in. zespołu Dżem, Voo Voo, Kwiat Jabłoni i Piersi. Transmisja internetowa wydarzenia rozpocznie się w sobotę (30 stycznia) o godz. 21:00 i potrwa nieprzerwanie 27 godzin.
Mastercard jest globalną firmą technologiczną działającą w obszarze płatności. Wprowadzamy innowacje, dzięki którym transakcje są bezpieczniejsze, prostsze i bardziej inteligentne. W efekcie włączamy się w rozwój cyfrowej gospodarki, która wyrównuje szanse i przynosi korzyści wszystkim. Dzięki bezpiecznemu wykorzystaniu danych oraz możliwościom naszej sieci, usługi i rozwiązania Mastercard pomagają konsumentom, instytucjom finansowym, przedsiębiorstwom i sektorowi publicznemu wykorzystać w pełni swój potencjał. Łącząc siecią Mastercard ponad 210 krajów i terytoriów, realizujemy wizję zrównoważonego świata, który otwiera przed każdym wyjątkowe, bezcenne możliwości. Dowiedz się więcej o tym, jak nasze innowacje wpływają na świat i włącz się do rozmowy na Twitterze @MastercardPL, na profilu firmy na LinkedIn oraz w Centrum Prasowym Mastercard.