Niedzielny, 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, zakończył się rekordowym wynikiem ponad 17 mln zł dorzuconych do eSkarbonki przez darczyńców oraz kwotą 358 365 zł zebraną w trakcie akcji #MastercardGrazWOSP na Twitterze, którą firma przekaże na konto Fundacji.
![mastercard_eskarbonka-29final.jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/4843/assets/276750/large-4d5f7c4cad1a23113fa9ad1a96f504fc.jpg)
![mastercardgrazwosp2021-twitter.jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/4843/assets/276751/large-e0555dd82d0dce55c5f36e30063c67c7.jpg)
Na etapie przygotowań nikt nie potrafił przewidzieć, czy w warunkach pandemicznych Finał WOŚP powtórzy sukces poprzednich edycji. Okazuje się jednak, że Orkiestra potrafi zagrać nawet w trudnym i nieprzewidywalnym otoczeniu. Cieszymy się, że Mastercard dołożył do tej edycji swoją cegiełkę: wiedzę i doświadczenie w obszarze płatności. eSkarbonka napędzana przez Mastercard zapełniła się imponującą kwotą. „Pomagamy pomagać” i obiecujemy, że dalej będziemy to robić. Do końca świata i o jeden dzień dłużej
powiedział Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe