Już po raz piąty Dawtona gra wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Celem zbiórki tegorocznego Finału WOŚP jest wsparcie okulistyki dziecięcej. Z tej okazji, firma Dawtona przygotowała wspólnie z Orkiestrą, limitowaną edycję kultowego soku pomidorowego, który pomoże w codziennym dbaniu o wzrok oraz szereg wspierających aktywności, w tym Quiz edukacyjny połączony z Konkursem. Prowadzone działania są wspierane komunikacją 360°.
W tym roku wspólne działania z Jurkiem Owsiakiem i jego ekipą są dla nas szczególnie ważne. Wspólnie zbieramy na okulistykę dziecięcą, gdzie profilaktyka ma bardzo duże znaczenie. Niewiele osób wie, że codzienne picie soku pomidorowego, bogatego w likopen i luteinę, może pomóc w codziennym dbaniu o wzrok. Jest to szczególnie ważne obecnie, kiedy spędzamy coraz więcej czasu przed ekranami komputerów i telefonów komórkowych, a m.in. luteina obecna w soku pomidorowym chroni oczy przed szkodliwym światłem niebieskim.
Marek Bąk, Dyrektor Handlowy Dawtona.
W tym roku do Biegu można dołączyć na dwa sposoby — wirtualnie (biegnąc w swojej okolicy) lub na żywo – ulicami Warszawy wraz z 5 000 innymi uczestnikami. Do pokonania jest minimum 5 km, a specjalna aplikacja zliczy wszystkie przebiegnięte kilometry. Wszyscy uczestnicy otrzymają koszulki biegowe, bufki biegacza brandowane WOŚP i Dawtona oraz musy owocowe Drugie Śniadanie, idealne jako zdrowa przekąska.
*AcNielsen, sprzedaż wartościowa, Total Poland inc. Impulse and Chemical Chains, MAT’Sep’21.