Crunchips, najbardziej imprezowa marka w portfolio Lorenz, po raz pierwszy została oficjalnym sponsorem Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i zagra z Fundacją WOŚP w trakcie jubileuszowej 30. zbiórki. W ramach wspólnych działań powstała wyjątkowa Edycja Limitowana chipsów. Dwa różne opakowania dla wariantów smakowych Ser i Bekon - zaprojektował sam Jurek Owsiak - prezes Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Produkty z charakterystycznym serduszkiem można już znaleźć na sklepowych półkach.
Crunchips po raz pierwszy jest oficjalnym sponsorem Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i już 30 stycznia 2022 roku zagra wspólnie z WOŚP. Efektem tej niezwykłej współpracy z Fundacją jest Edycja Limitowana. Zarówno Crunchips, jak i Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy są wyjątkowymi markami, pełnymi pozytywnej energii, dlatego przygotowanie projektu opakowania powierzyliśmy Jurkowi Owsiakowi. Byliśmy pewni, że dzięki temu opakowania zyskają atrakcyjny wygląd i niepowtarzalny charakter
– mówi Julita Pietrzkiewicz, Brand Manager Crunchips.
Crunchips to jedna z ważniejszych marek w portfolio Lorenz. Marka o wyjątkowym i wyróżniającym się pozycjonowaniu oraz wizerunku chipsów na imprezę budowanym od lat. Hasło: “Jest Crunchips, jest impreza” kojarzy zapewne każdy - jak impreza to ludzie, muzyka, energia. Tym samym jest to idealna marka do współpracy z WOŚP - podczas Finału i Pol’and’Rock Festival. Podpisując umowę wspieramy Fundację i identyfikujemy się z tym, co robi od 30 lat. Crunchips dokłada swoją cegiełkę i angażuje młodych konsumentów
– mówi Anita Gwizdek, Senior Marketing Manager Lorenz.
Kontakt dla prasy Lorenz:
The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o., Aleksandra Paciorek mobil. +48 722 391 463, e-mail: APaciorek@LBSnacks.pl
Dla mediów:
Ewa KawieckaQ&A COMMUNICATIONS, mobil: + 48 694 475 833, e-mail: eka@qacommunications.com