01/24/22

Dawtona gra razem z WOŚP


Już po raz piąty Dawtona gra wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Celem zbiórki tegorocznego Finału WOŚP jest wsparcie okulistyki dziecięcej. Z tej okazji, firma Dawtona przygotowała wspólnie z Orkiestrą, limitowaną edycję kultowego soku pomidorowego, który pomoże w codziennym dbaniu o wzrok oraz szereg wspierających aktywności, w tym Quiz edukacyjny połączony z Konkursem. Prowadzone działania są wspierane komunikacją 360°.


 

W tym roku już po raz piąty firma Dawtona zagra wspólnie z Wielka Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Z tej okazji Dawtona przygotowała limitowaną edycję soku pomidorowego nr 1 w Polsce*. Etykieta soku została zaprojektowana wspólnie z WOŚP i wyróżnia ją charakterystyczny dla Orkiestry design. Produkt dostępny jest w sprzedaży w całej Polsce, w sklepach i sieciach współpracujących z firmą Dawtona.


 

W tym roku wspólne działania z Jurkiem Owsiakiem i jego ekipą są dla nas szczególnie ważne. Wspólnie zbieramy na okulistykę dziecięcą, gdzie profilaktyka ma bardzo duże znaczenie. Niewiele osób wie, że codzienne picie soku pomidorowego, bogatego w likopen i luteinę, może pomóc w codziennym dbaniu o wzrok. Jest to szczególnie ważne obecnie, kiedy spędzamy coraz więcej czasu przed ekranami komputerów i telefonów komórkowych, a m.in. luteina obecna w soku pomidorowym chroni oczy przed szkodliwym światłem niebieskim.
-Marek Bąk, Dyrektor Handlowy Dawtona.

 

W celu budowania świadomości dotyczącej mocy soku pomidorowego i jego zastosowaniu w codziennej profilaktyce wzroku, firma Dawtona 10 stycznia br. uruchomi dedykowaną stronę www z edukacyjnym Quizem. Na www.mocpomidora.pl będzie można sprawdzić swoją wiedzę z zakresu codziennej profilaktyki wzroku i ciekawostek dotyczących soku pomidorowego. Quiz połączony jest z Konkursem.


 

Tegoroczna edycja limitowana soku pomidorowego Dawtona wspierana jest szerokimi działaniami ATL oraz online, dedykowanymi rozwiązaniami z zakresu trade marketingu, aktywacją edukacyjną w postaci Quizu połączonego z Konkursem.


Firma Dawtona jest również głównym sponsorem 16. Biegu „Policz się z Cukrzycą” organizowanego przez Fundację WOŚP. Opłaty startowe w całości są przeznaczone na zakup pomp insulinowych w ramach Programu Leczenia Osobistymi Pompami Insulinowymi Kobiet Ciężarnych z Cukrzycą. Bieg również nagłaśnia akcję „Policz się z cukrzycą” polegającą na umieszczaniu na opakowaniach przez producentów żywości ważnych informacji dla diabetyków oraz promuje zdrowy i aktywny styl życia.
 W tym roku do Biegu można dołączyć na dwa sposoby — wirtualnie (biegnąc w swojej okolicy) lub na żywo – ulicami Warszawy wraz z 5 000 innymi uczestnikami.  Do pokonania jest minimum 5 km, a specjalna aplikacja zliczy wszystkie przebiegnięte kilometry. Wszyscy uczestnicy otrzymają koszulki biegowe, bufki biegacza brandowane WOŚP i Dawtona oraz musy owocowe Drugie Śniadanie, idealne jako zdrowa przekąska.


 

 

Cel 30. Finału WOŚP razem z firmą Dawtona można też wspierać, dokonując wpłaty online do firmowej eSkarbonki Dawtona.

 

Firma Dawtona od ponad 30 lat zajmuje się przetwórstwem owocowo-warzywnym i znana jest z produktów najwyższej jakości. Utrzymanie najwyższych standardów umożliwia pełna kontrola procesu produkcji – od zbioru poprzez dostawę. Produkty marki Dawtona zostały docenione przez konsumentów, marka Dawtona jest nr 1 w wielu kategoriach, m.in. jest producentem nr 1 groszku, kukurydzy, cieciorki czy soku pomidorowego.


Sok pomidorowy marki Dawtona 0,33L jest sokiem pomidorowym nr 1 w Polsce*, i sokiem nr 1 wśród soków warzywnych*.


 

*AcNielsen, sprzedaż wartościowa, Total Poland inc. Impulse  and Chemical Chains, MAT’Sep’21.