12/29/21

Edycja Limitowana chipsów w opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka oznacza jedno - Crunchips Gra z WOŚP!


Crunchips, najbardziej imprezowa marka w portfolio Lorenz, po raz pierwszy została oficjalnym sponsorem Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i zagra z Fundacją WOŚP w trakcie jubileuszowej 30. zbiórki.  W ramach wspólnych działań powstała wyjątkowa Edycja Limitowana chipsów. Dwa różne opakowania dla wariantów smakowych Ser i Bekon - zaprojektował sam Jurek Owsiak - prezes Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Produkty z charakterystycznym serduszkiem można już znaleźć na sklepowych półkach.


 

Radość, przyjaźń, muzyka, dobra zabawa i mnóstwo pozytywnej energii - to skojarzenia, które nasuwają się od razu, gdy myślimy zarówno o Crunchips, jak i o Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Dlatego z okazji 30. Finału po raz pierwszy Crunchips gra z WOŚP jako oficjalny sponsor inicjatywy. Partnerstwo zaowocowało wyjątkowym projektem. W sklepach pojawiła się Edycja Limitowana Crunchips, którą rozpoznać można po charakterystycznym, orkiestrowym serduszku i wyróżniającej się kolorystyce. Opakowania dla dwóch wariantów smakowych (Ser i Bekon) zaprojektował Jurek Owsiak, idealnie oddając w nich ducha Orkiestry.


Crunchips po raz pierwszy jest oficjalnym sponsorem Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i już 30 stycznia 2022 roku zagra wspólnie z WOŚP. Efektem tej niezwykłej współpracy z Fundacją jest Edycja Limitowana. Zarówno Crunchips, jak i Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy są wyjątkowymi markami, pełnymi pozytywnej energii, dlatego przygotowanie projektu opakowania powierzyliśmy Jurkowi Owsiakowi. Byliśmy pewni, że dzięki temu opakowania zyskają atrakcyjny wygląd i niepowtarzalny charakter
- – mówi Julita Pietrzkiewicz, Brand Manager Crunchips.

 

Dla miłośników Crunchips współpraca z Orkiestrą z pewnością nie jest czymś zaskakującym, bo marka od lat kojarzona jest z zabawą i pozytywnymi emocjami. W tym roku Crunchips był także oficjalnym sponsorem Pol’and’Rock Festival, więc udział w 30. Finale WOŚP jest naturalną kontynuacją współpracy z Fundacją. Zaangażowanie Lorenz, producenta Crunchips, ma też związek ze strategią firmy, która opiera się na dwóch filarach – radości i odpowiedzialności. Akcja z WOŚP jest kwintesencją tego połączenia.  


Crunchips to jedna z ważniejszych marek w portfolio Lorenz. Marka o wyjątkowym i wyróżniającym się pozycjonowaniu oraz wizerunku chipsów na imprezę budowanym od lat. Hasło: “Jest Crunchips, jest impreza” kojarzy zapewne każdy - jak impreza to ludzie, muzyka, energia. Tym samym jest to idealna marka do współpracy z WOŚP - podczas Finału i Pol’and’Rock Festival. Podpisując umowę wspieramy Fundację i identyfikujemy się z tym, co robi od 30 lat. Crunchips dokłada swoją cegiełkę i angażuje młodych konsumentów
-– mówi Anita Gwizdek, Senior Marketing Manager Lorenz.

 

Celem 30. Finału WOŚP jest zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. Będzie to pierwsza zbiórka dedykowana dziecięcej okulistyce, jednak nie pierwsze działanie WOŚP związane z ratowaniem wzroku najmłodszych pacjentów. Fundacja od 20 lat prowadzi Program Zapobiegania i Leczenia Retinopatii Wcześniaków, w ramach którego przebadano blisko 255 tysięcy dzieci, a wzrok uratowano 10,6 tys. wcześniaków.


Od początku swojej działalności Fundacja WOŚP na wsparcie medycyny zebrała ponad 1,5 miliarda złotych i zakupiła ponad 67 tys. urządzeń.


 

Kontakt dla prasy Lorenz:
The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o., Aleksandra Paciorek mobil. +48 722 391 463, e-mail: [email protected] 


Dla mediów:
Ewa KawieckaQ&A COMMUNICATIONS, mobil: + 48 694 475 833, e-mail: [email protected]