Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy kolejny raz została doceniona prestiżową nagrodą w ramach konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations.
Chcieliśmy podtrzymać pozytywne skojarzenia ze wsparciem Orkiestry. Naszą intencja było sprawienie by doświadczenie donacji poprzez Internet było jak najbardziej zbliżone do tych do tekturowej puszki. Dlatego właśnie najsłynniejszy wolontariusz WOŚP – Jurek Owsiak podziękował każdemu wspierającemu nasze działania. I co wyjątkowo miłe – zrobił to po imieniu!
Anna Jadwiga Orzech, digital marketing manager w Fundacji WOŚP
Narzędzia personalizacji komunikatów pozwalają zacieśniać relację i wspierają doświadczenia użytkowników, którzy czują się docenieni i dzięki temu chętniej przekazują datki oraz opowiadają o tym znajomym.
Szymon Pawlica, CEO Vintom
fot. Łukasz Widziszowski
Cieszymy się, że nasz pomysł podziękowania wszystkim wpłacającym spotkał się z tak dużym zainteresowaniem. To dla nas zawsze bardzo ważne, by docenić dobrym słowem każdego, kto razem z nami zmienia oblicze polskiej medycyny dziecięcej.
Jurek Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji WOŚP
fot. Marlena Kuczko
Badania, o których mowa w tekście zostały przeprowadzone przez IQS (wywiady CAWI, wiek 16-55N=800, XII.2018: 30.11 – 3.12.2018).