Mastercard grał z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy już po raz siódmy. W tym roku kolejny raz dostarczył innowacyjne rozwiązania, dzięki którym darczyńcy mogli wspierać Orkiestrę nawet bez wychodzenia z domu, takie jak eSkarbonki czy twitterowa akcja „Mastercard gra z WOŚP”. Nie zabrakło również Bezcennej Niespodzianki – dzięki wolontariuszowi Piotrowi, Mastercard wraz z Jurkiem Owsiakiem przygotuje niezwykły mural dla sztabu WOŚP z Łodzi.
[1] Wszystkie dane i statystyki dotyczące akcji na Twitterze „Mastercard gra z WOŚP” zebrała firma Brand 24.
Gramy z Orkiestrą siódmy rok z rzędu i jesteśmy dumni, że kolejny raz jesteśmy częścią tej wyjątkowej inicjatywy. Darczyńcy ponownie pokazali, że mają ogromne serca. Cieszymy się, że tak chętnie przyłączali się do naszej twitterowej akcji i aukcji online, a także licznie korzystali z eSkarbonek, dzięki czemu udało się uzbierać dla WOŚP rekordową kwotę. Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy zaangażowali się w tegoroczną zbiórkę!
Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału Mastercard Europe