„Razem rozgrzewamy serca” to hasło, pod którym Lavazza, znana włoska firma kawowa i partner Finału WOŚP, po raz czwarty realizuje szereg działań związanych z 32. Finałem. W tym roku oprócz obecności w studio i strefie partnerów Finału WOŚP na błoniach PGE Narodowego marka zaplanowała dodatkowe wsparcie dla wolontariuszy oraz specjalny konkurs dla konsumentów z atrakcyjnymi nagrodami ze świata kawy oraz nagrodą specjalną, jaką jest udział w Finale WOŚP w Warszawie!
Bycie sponsorem 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to dla Lavazza niezwykła duma i radość. Wspieranie najbardziej potrzebujących jest niezwykle bliskie podstawowej wartości naszej firmy: odpowiedzialności. W Lavazza jesteśmy zaangażowani w realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju Agendy ONZ 2030 poprzez wspieranie inicjatyw społecznych, gospodarczych i środowiskowych. Grając razem z WOŚP, 28 stycznia pomożemy zapewnić zdrowe płuca dla wszystkich bez względu na wiek. Na uczestników Finału, zarówno w studio, jak i strefie Lavazza na błoniach PGE Narodowego będzie czekać autentyczna włoska kawa. Dodatkowo, przez cały czas trwania Finału wolontariusze mogą liczyć na bezpłatną kawę w sieci kawiarni partnerskich w całej Polsce, która będzie zagrzewała ich do dalszego kwestowania
Karen Laesch, Dyrektor Marketingu regionu DACH&Polska w Grupie Lavazza
- specjalne aukcje - profesjonalny kurs Barista Basic w warszawskim Centrum Treningowym Lavazza, prowadzony przez głównego trenera Lavazza w Polsce, Arkadiusza Domurada oraz 4 ręcznie malowane ceramiczne filiżanki zaprojektowane przez Jurka Owsiaka
- wsparcie dla wolontariuszy od Lavazza: w dniu Finału ekspresy do kawy z zapasem kapsułek i kubeczków dla wybranych Sztabów
- bezpłatna kawa za okazaniem identyfikatora wolontariusza dostępna w sieci kawiarni partnerskich w całej Polsce (pełna lista lokali dostępna na stronie lavazzawosp.pl oraz na stronie dla wolontariuszy)
- gorąca, aromatyczna kawa – w dniu Finału Lavazza zaprasza wszystkich chętnych, wolontariuszy i darczyńców, do swojej strefy partnerskiej na błoniach PGE Narodowego w Warszawie na aromatyczną, prawdziwie włoską kawę, a wszystkich gości w studio do profesjonalnej kawiarni obsługiwanej przez baristów Lavazza. W tym roku rozgrzewającą włoską kawą będą mogły cieszyć się również osoby oczekujące w kolejce do wejścia do studia 32. Finału WOŚP, dzięki mobilnej kafejce Lavazza.
- Dodatkowo, w dniu Finału w sieci kawiarni partnerskich Lavazza w całej Polsce, każdy chętny może kupić wyjątkową kawę, której receptura została przygotowana specjalnie z okazji 32. Finału i wybrana przez Fundację WOŚP – Karmelowa Mocha.
Kawa to realne wsparcie dla naszej ekipy i wolontariuszy w całej Polsce, a energia Lavazzy świetnie wpisuje się w charakter naszej akcji. Cieszymy się, że marka po raz kolejny chce rozgrzewać nasze serca i wspierać WOŚP w trakcie Finału
Jurek Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy
- 3 x Nagroda Główna: ekskluzywny zestaw do parzenia kawy - wysokiej jakości młynek do kawy, spieniacz do mleka, ekspres kolbowy oraz kubek zaprojektowany przez Jurka Owsiaka
- Raz w tygodniu 15 najbardziej kreatywnych zgłoszeń wyróżnione zostanie nagrodą dodatkową – wyjątkową kawiarką Lavazza Carmencita lub kubkiem termicznym
- 800 pierwszych uczestników konkursu otrzyma nagrody gwarantowane - szablony do kawy
Informacje o Grupie Lavazza
Grupa Lavazza, założona w Turynie w 1895 roku, jest jednym z wiodących graczy na światowym rynku kawy. Działa we wszystkich sektorach biznesowych i prowadzi działalność na 140 rynkach, posiadając 9 zakładów produkcyjnych w 6 krajach. Globalna obecność Lavazzy jest wynikiem ponad 125 lat rozwoju, a ponad 30 miliardów filiżanek kawy produkowanych każdego roku jest świadectwem niezwykłej historii sukcesu, której celem jest oferowanie kawy najwyższej jakości we wszystkich możliwych formach. Lavazza koncentruje się na każdym pojedynczym aspekcie łańcucha dostaw – od wyboru surowca, aż do produktu finalnego, czyli filiżance wybornej kawy.
Grupa Lavazza zrewolucjonizowała kulturę picia kawy poprzez ciągłe inwestycje w badania oraz rozwój – od wyjątkowej intuicji, która spowodowała sukces firmy, do rozwoju innowacyjnych rozwiązań w zakresie opakowań; aż do wielu specyficznych patentów przemysłowych. Umiejętność wyprzedzania swoich czasów znajduje również odzwierciedlenie w skupieniu się na zrównoważonym rozwoju – ekonomicznym, społecznym i środowiskowym, który zawsze był punktem odniesienia dla kierowania strategią firmy. „Awakening a better world every morning” to cel korporacyjny grupy Lavazza, mający na celu tworzenie trwałej wartości dla akcjonariuszy, współpracowników, konsumentów i społeczności, łącząc jej działania z odpowiedzialnością środowiskową.
Kontakt dla mediów:
Agata GrzelczykSolski
Comunications Sp. z o.o.
e-mail: agrzelczyk@solskipr.pl
tel. 696 834 806
Iwona Nawrocka – Kilinowska
Solski Comunications Sp. z o.o.
e-mail: inawrocka@solskipr.pl
tel. 695 399 965