01/25/24

Lavazza z dodatkowym wsparciem dla wolontariuszy oraz konkursem dla konsumentów


„Razem rozgrzewamy serca” to hasło, pod którym Lavazza, znana włoska firma kawowa i partner Finału WOŚP, po raz czwarty realizuje szereg działań związanych z 32. Finałem. W tym roku oprócz obecności w studio i strefie partnerów Finału WOŚP na błoniach PGE Narodowego marka zaplanowała dodatkowe wsparcie dla wolontariuszy oraz specjalny konkurs dla konsumentów z atrakcyjnymi nagrodami ze świata kawy oraz nagrodą specjalną, jaką jest udział w Finale WOŚP w Warszawie! 

Bycie sponsorem 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to dla Lavazza niezwykła duma i radość. Wspieranie najbardziej potrzebujących jest niezwykle bliskie podstawowej wartości naszej firmy: odpowiedzialności. W Lavazza jesteśmy zaangażowani w realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju Agendy ONZ 2030 poprzez wspieranie inicjatyw społecznych, gospodarczych i środowiskowych. Grając razem z WOŚP, 28 stycznia pomożemy zapewnić zdrowe płuca dla wszystkich bez względu na wiek. Na uczestników Finału, zarówno w studio, jak i strefie Lavazza na błoniach PGE Narodowego będzie czekać autentyczna włoska kawa. Dodatkowo, przez cały czas trwania Finału wolontariusze mogą liczyć na bezpłatną kawę w sieci kawiarni partnerskich w całej Polsce, która będzie zagrzewała ich do dalszego kwestowania
-Karen Laesch, Dyrektor Marketingu regionu DACH&Polska w Grupie Lavazza

32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy dedykowany będzie zakupowi sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. Fundacja planuje kupić urządzenia dla diagnostyki obrazowej, czynnościowej i endoskopowej, a także sprzęt do rehabilitacji pulmonologicznej wykorzystywanej w terapii chorych po przeszczepieniu płuc oraz sprzęt do torakochirurgii. Żeby wesprzeć ten cel, Lavazza zaplanowała liczne aktywności związane z Finałem WOŚP, w tym:


Kawa to realne wsparcie dla naszej ekipy i wolontariuszy w całej Polsce, a energia Lavazzy świetnie wpisuje się w charakter naszej akcji. Cieszymy się, że marka po raz kolejny chce rozgrzewać nasze serca i wspierać WOŚP w trakcie Finału
-Jurek Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy

Dodatkową atrakcją z okazji Finału jest konkurs Lavazza „Razem rozgrzewamy serca”. Aby do niego dołączyć, należy zakupić dowolną kawę Lavazza w sklepach stacjonarnych, online lub sieci kawiarni partnerskich, następnie zarejestrować paragon na stronie: www.lavazzawosp.pl oraz odpowiedzieć na pytanie konkursowe – „Dlaczego grasz z WOŚP”?

Nagrody:



Do zdobycia również wyjątkowa nagroda specjalna – jedno podwójne zaproszenie do udziału w Finale, który odbędzie się 28 stycznia w Warszawie. Nagroda obejmuje także nocleg, zwrot kosztów podróży, zwiedzanie backstage’u studia telewizyjnego 32. Finału WOŚP oraz występ z ekipą Lavazza podczas telewizyjnego wejścia na żywo. Konkurs potrwa do 28 stycznia. Ze względów logistycznych rozstrzygnięcie w kwestii nagrody specjalnej nastąpi 19 stycznia. Regulamin konkursu oraz lista kawiarni partnerskich znajdują się na stronie www.lavazzawosp.pl


Aktywnościom związanym z 32. Finałem WOŚP towarzyszą kampania w Internecie, aktywacja konsumencka w punktach sprzedaży oraz sieci kawiarni partnerskich, komunikacja w mediach społecznościowych prowadzona przez agencję Cut The Mustard, a także działania PR oraz aktywacja z influencerami, za które odpowiada Solski Communications.

Bycie sponsorem 32. Finału WOŚP naturalnie wpisuje się w kierunek działania firmy Lavazza wytyczony przez jej założyciela – Luigi Lavazza – na początku jej istnienia. Zrównoważony rozwój, a szczególnie troska o rozwój społeczeństwa, dbałość  o ochronę środowiska i poszanowanie praw człowieka przyświecają Grupie Lavazza do dziś.

Informacje o Grupie Lavazza

Grupa Lavazza, założona w Turynie w 1895 roku, jest jednym z wiodących graczy na światowym rynku kawy. Działa we wszystkich sektorach biznesowych i prowadzi działalność na 140 rynkach, posiadając 9 zakładów produkcyjnych w 6 krajach. Globalna obecność Lavazzy jest wynikiem ponad 125 lat rozwoju, a ponad 30 miliardów filiżanek kawy produkowanych każdego roku jest świadectwem niezwykłej historii sukcesu, której celem jest oferowanie kawy najwyższej jakości we wszystkich możliwych formach. Lavazza koncentruje się na każdym pojedynczym aspekcie łańcucha dostaw – od wyboru surowca, aż do produktu finalnego, czyli filiżance wybornej kawy.

Grupa Lavazza zrewolucjonizowała kulturę picia kawy poprzez ciągłe inwestycje w badania oraz rozwój – od wyjątkowej intuicji, która spowodowała sukces firmy, do rozwoju innowacyjnych rozwiązań w zakresie opakowań; aż do wielu specyficznych patentów przemysłowych. Umiejętność wyprzedzania swoich czasów znajduje również odzwierciedlenie w skupieniu się na zrównoważonym rozwoju – ekonomicznym, społecznym i środowiskowym, który zawsze był punktem odniesienia dla kierowania strategią firmy. „Awakening a better world every morning” to cel korporacyjny grupy Lavazza, mający na celu tworzenie trwałej wartości dla akcjonariuszy, współpracowników, konsumentów i społeczności, łącząc jej działania z odpowiedzialnością środowiskową.

Kontakt dla mediów:

Agata GrzelczykSolski
Comunications Sp. z o.o.
e-mail: [email protected]
tel. 696 834 806 

Iwona Nawrocka – Kilinowska
Solski Comunications Sp. z o.o.
e-mail: [email protected]
tel. 695 399 965