Marka Lipton już po raz szósty wesprze Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z tej okazji marka przygotowała limitowaną serię opakowań herbaty Lipton Yellow Label z charakterystycznym czerwonym sercem oraz wzorem zaprojektowanym przez Jurka Owsiaka. Specjalna edycja w ilości 7 mln sztuk już gości na sklepowej półce w sklepach w całej Polsce.
“To dla nas ogromna przyjemność i wielki zaszczyt dołączyć do akcji, która łączy Polaków o wielkich sercach. Marka Lipton czerpie z dobra natury i chce się dzielić nim z innymi. Czyny świadczą więcej niż słowa, dlatego nie mogło nas zabraknąć przy tegorocznym Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z tej okazji przygotowaliśmy dla naszych konsumentów oraz wszystkich wspierających Fundację limitowaną serię herbat Lipton Yellow Label sygnowaną serduszkiem WOŚP.”
– mówi Anna Tryfon, Lipton Brand Manager.
Kontakt dla mediów:
Pani od PR-u, Justyna Komorek
E: justyna.komorek@paniodpru.com
M: +48 534 108 802
Anna Hołub
E: anna.holub@paniodpru.com
M: +48 531 712 755