Od dwunastu lat Fundacja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy podczas corocznej finałowej zbiórki korzysta ze wsparcia realizowanego pro publico bono przez Atende SA, która wraz z partnerami technologicznymi zapewnia niezbędną infrastrukturę IT do sprawnej i bezpiecznej realizacji Finału. Mając na celu zgromadzenie jak największej kwoty, która pozwoli wspomóc polski system opieki zdrowotnej, Fundacja chętnie sięga po nowe kanały komunikacji oraz innowacyjne rozwiązania technologiczne. To ważne, bo ich znaczenie względem całkowitej, zebranej sumy darowizn wciąż rośnie - podczas 30. Finału aż 56,9% uzyskanych wpływów pozyskano właśnie poprzez kanały elektroniczne.
Finał jest wielkim i rozpoznawalnym wydarzeniem. Jeden dzień, tysiące pięknych zdarzeń. Żeby to wszystko mogło się odbyć potrzebna jest niezawodna infrastruktura IT. A tę od lat zapewnia nam Atende, jednocześnie dbając o jakość zabezpieczeń, tak żeby Finał WOŚP odbył się bez zakłóceń i za to wielkie dzięki!
Jurek Owsiak
Ogromnie cieszę się z ciągłego rozwoju naszej współpracy z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Od wielu lat do sprawnego przeprowadzenia Finału zespół inżynierów Atende wykorzystuje najwyższej klasy urządzenia sieciowe Cisco. W tym roku dodatkowo, świadczone od 10 lat usługi chmurowe, w tym w oparciu o Oracle, uzupełniliśmy usługą Google Cloud Platform, a w odpowiedzi na stale rosnącą liczbę cyberzagrożeń dopełniliśmy nasze wsparcie o autorską usługę Atende Security Suite oraz system NDR polskiej firmy Cryptomage
Marcin Petrykowski, prezes zarządu Atende SA
Finał od strony technicznej to bardzo złożone zdarzenie. Wiele systemów, chmur czy usług. Dla pewnego działania ważne jest odpowiednie przygotowanie, testowanie, komunikacja z dostawcami usług i ciągłe uszczelnianie bezpieczeństwa infrastruktury IT. Atende nie tylko to rozumie, ale proaktywnie działa, aby zapewnić jak najwyższą jakość i bezawaryjność finałowego back-endu
Jerzy Ochnio, Koordynator IT z ramienia Fundacji WOŚP