01/22/23

Lipton gra z WOŚP: POCZUJ MOC DOBRA!


Marka Lipton już po raz szósty wesprze Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z tej okazji marka przygotowała limitowaną serię opakowań herbaty Lipton Yellow Label z charakterystycznym czerwonym sercem oraz wzorem zaprojektowanym przez Jurka Owsiaka. Specjalna edycja w ilości 7 mln sztuk już gości na sklepowej półce w sklepach w całej Polsce. 

Współpraca marki Lipton oraz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy rozpoczęła się w 2013 roku. Od tego czasu marka po raz 6. wspierać będzie to wyjątkowe przedsięwzięcie, które od lat łączy ludzi i pomaga tym, którzy naszej pomocy potrzebują najbardziej.

“To dla nas ogromna przyjemność i wielki zaszczyt dołączyć do akcji, która łączy Polaków o wielkich sercach. Marka Lipton czerpie z dobra natury i chce się dzielić nim z innymi. Czyny świadczą więcej niż słowa, dlatego nie mogło nas zabraknąć przy tegorocznym Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z tej okazji przygotowaliśmy dla naszych konsumentów oraz wszystkich wspierających Fundację limitowaną serię herbat Lipton Yellow Label sygnowaną serduszkiem WOŚP.”
-– mówi Anna Tryfon, Lipton Brand Manager.

Po raz kolejny marka Lipton niosąc dobro jeszcze szerzej podjęła współpracę z kultową i doskonale znaną Polakom organizacją. Działania z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy wspiera kampania mediowa „POCZUJ MOC DOBRA”, w ramach której zarówno online, jak i w telewizji, zobaczymy specjalnie przygotowany spot reklamowy.

Szczególna edycja Lipton Yellow Label dostępna jest w formatach 25, 50, 88 i 92 torebek. Wzór na opakowaniach herbat oraz identyfikacji wizualnej kampanii zaprojektował sam Jurek Owsiak.

Kontakt dla mediów:
Pani od PR-u, Justyna Komorek
E: [email protected]
M: +48 534 108 802
Anna Hołub
E: [email protected]
M: +48 531 712 755