Lavazza, znana włoska firma kawowa, podążając wytyczoną przed laty ścieżką zrównoważonego rozwoju, kontynuuje współpracę jako sponsor Finału WOŚP. W związku z 31. Finałem marka zaplanowała szereg aktywności, w tym specjalny konkurs pod hasłem „Razem rozgrzewamy serca”, którego główną nagrodą jest udział w Finale WOŚP w Warszawie! Ponadto każdy uczestnik ma możliwość wsparcia zbiórki już w momencie rejestracji na konkurs.
Z niezwykłą dumą i radością ogłaszamy, że Lavazza kontynuuje bycie sponsorem Finału WOŚP, również przy okazji 31. edycji tego wydarzenia. Razem rozgrzewamy serca i wspólnie działamy na rzecz najbardziej potrzebujących, tym razem skupiając się na wsparciu diagnostyki sepsy. Ta wspaniała inicjatywa, która zrodziła się w Polsce 30 lat temu jest niezwykle bliska wartościom naszej firmy, dlatego nie mogło nas zabraknąć wśród partnerów tegorocznego Finału. Na wolontariuszy i gości w studio oraz w strefie Lavazza pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie będzie czekać rozgrzewająca, aromatyczna włoska kawa i wiele innych atrakcji
Marco Barbieri, Poland Country Manager w Grupie Lavazza
- Specjalne aukcje, których nagrody pozwolą wejść do ekskluzywnego, kawowego uniwersum Lavazzy, gdzie najwyższa jakość perfekcyjnie łączy się z ekspercką wiedzą
- 3 profesjonalne kursy Barista Basic w warszawskim Centrum Treningowym Lavazza prowadzonym przez głównego trenera Lavazza w Polsce Arkadiusza Domurada;
- 2 Pakiety Lavazza – wyjątkowy pakiet akcesoriów Lavazza, w którego skład oprócz najlepszej włoskiej kawy wchodzą m.in. kultowa kawiarka Lavazza Carmencita, french press oraz eleganckie łyżeczki i kubek z logo Lavazza
- Voucher dla 2 osób do restauracji Nuta Chefa Andrea Camastry, ambasadora marki Lavazza – wyjątkowe doświadczenie gastronomiczne i możliwość zagłębienia się w niezwykły kulinarny świat zdobywcy gwiazdki Michelin, poprzez ekskluzywną kolację w otwartej w 2022 roku warszawskiej restauracji Nuta.
- w dniu Finału 20 Sztabów z ekspresami do kawy z 1000 sztuk kapsułek i kubeczków,
- ponad 2000 opakowań kawy dla sztabów i wolontariuszy w całej Polsce,
- 2000 silikonowych kubków do kawy dla wolontariuszy
Nie zwalniamy tempa i znowu gramy razem na rzecz ochrony zdrowia. Bardzo nas cieszy, że Lavazza ponownie wspiera WOŚP i będzie nas zagrzewać do wspólnego działania w trakcie Finału
Jurek Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
Informacje o Grupie Lavazza
Lavazza, założona w Turynie w 1895 roku, jest własnością rodziny Lavazza od czterech pokoleń. Dziś Grupa jest jednym z wiodących graczy na globalnej scenie kawowej, z obrotami przekraczającymi 2,3 miliarda euro i portfolio najlepszych marek, które przewodzą swoim rynkom, takich jak Lavazza, Carte Noire, Merrild
i Kicking Horse. Grupa działa we wszystkich sektorach biznesowych i prowadzi działalność na 140 rynkach, z 9 zakładami produkcyjnymi w 6 krajach oraz ponad 4 200 współpracownikami na całym świecie. Globalna obecność Grupy jest wynikiem ponad 125 lat wzrostu, a ponad 30 miliardów filiżanek kawy Lavazza produkowanych każdego roku jest świadectwem niezwykłej historii sukcesu, której celem jest dalsze oferowanie najlepszej kawy we wszystkich formach, dbając o każdy aspekt łańcucha dostaw, od wyboru surowca do produktu w filiżance.
Grupa Lavazza zrewolucjonizowała kulturę kawy, stale inwestując w badania i rozwój: od intuicji, która przyczyniła się do pierwszego znaczącego sukcesu firmy - opracowania koncepcji mieszanek kawowych (blendów) - po rozwój innowacyjnych rozwiązań w zakresie opakowań; od pierwszego espresso popijanego
w kosmosie po dziesiątki patentów przemysłowych. Zdolność do wyprzedzania czasów znajduje również odzwierciedlenie w skupieniu się na zrównoważonym rozwoju - gospodarczym, społecznym i środowiskowym - który zawsze był punktem odniesienia dla kierowania strategiami korporacyjnymi. "Przebudzenie lepszego świata każdego ranka" to cel korporacyjny Grupy Lavazza, oznaczający tworzenie trwałej wartości dla akcjonariuszy, współpracowników, konsumentów i społeczności, w których działa Grupa, łącząc konkurencyjność z odpowiedzialnością społeczną i środowiskową.
Więcej informacji www.lavazzagroup.com oraz @LavazzaGroup na Twitterze
Kontakt dla mediów:
Agata Grzelczyk
Solski Comunications Sp. z o.o.
e-mail: agrzelczyk@solskipr.pl
tel. 696 834 806
Iwona Nawrocka – Kilinowska
Solski Comunications Sp. z o.o.
e-mail: inawrocka@solskipr.pl
tel. 695 399 965