01/21/23

Razem rozgrzewamy serca! Lavazza sponsorem Finału WOŚP oraz ze specjalnym konkursem z tej okazji


Lavazza, znana włoska firma kawowa, podążając wytyczoną przed laty ścieżką zrównoważonego rozwoju, kontynuuje współpracę jako sponsor Finału WOŚP. W związku z 31. Finałem marka zaplanowała szereg aktywności, w tym specjalny konkurs pod hasłem „Razem rozgrzewamy serca”, którego główną nagrodą jest udział w Finale WOŚP w Warszawie! Ponadto każdy uczestnik ma możliwość wsparcia zbiórki już w momencie rejestracji na konkurs.

Z niezwykłą dumą i radością ogłaszamy, że Lavazza kontynuuje bycie sponsorem Finału WOŚP, również przy okazji 31. edycji tego wydarzenia. Razem rozgrzewamy serca i wspólnie działamy na rzecz najbardziej potrzebujących, tym razem skupiając się na wsparciu diagnostyki sepsy. Ta wspaniała inicjatywa, która zrodziła się w Polsce 30 lat temu jest niezwykle bliska wartościom naszej firmy, dlatego nie mogło nas zabraknąć wśród partnerów tegorocznego Finału. Na wolontariuszy i gości w studio oraz w strefie Lavazza pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie będzie czekać rozgrzewająca, aromatyczna włoska kawa i wiele innych atrakcji
-Marco Barbieri, Poland Country Manager w Grupie Lavazza

Celem zbliżającego się 31. Finału WOŚP jest zakup sprzętu do szybkiej identyfikacji bakterii, którymi zakażenie może doprowadzić do sepsy. Po raz pierwszy w historii Orkiestry zakupione urządzenia posłużą nie określonej grupie wiekowej pacjentów, ale wszystkim, którzy tego sprzętu będą potrzebować. Tradycyjna kwesta na ulicach odbędzie się 29 stycznia. Żeby ją wesprzeć, Lavazza zaplanowała liczne aktywności związane z Finałem WOŚP, w tym:

- Specjalne aukcje, których nagrody pozwolą wejść do ekskluzywnego, kawowego uniwersum Lavazzy, gdzie najwyższa jakość perfekcyjnie łączy się z ekspercką wiedzą


- Wsparcie dla wolontariuszy od Lavazza:



- Gorąca, aromatyczna kawa - w dniu Finału - 29 stycznia 2023 r. Lavazza zaprasza wszystkich chętnych, wolontariuszy i darczyńców, do swojej strefy partnerskiej pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie na aromatyczną, prawdziwie włoską kawę, a wszystkich gości w studio do profesjonalnej kawiarni obsługiwanej przez baristów Lavazza

- Podobnie jak w ubiegłym roku, w wybranych sieciach handlowych dostępna będzie, przygotowana specjalnie z okazji Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, edycja kultowej kawy Lavazza Qualità Oro w eleganckiej puszce z logo WOŚP.

Nie zwalniamy tempa i znowu gramy razem na rzecz ochrony zdrowia. Bardzo nas cieszy, że Lavazza ponownie wspiera WOŚP i będzie nas zagrzewać do wspólnego działania w trakcie Finału
-Jurek Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

Dodatkową atrakcją z okazji Finału jest konkurs Lavazza „Razem rozgrzewamy serca”. Aby do niego dołączyć, należy zakupić dowolną kawę Lavazza w sklepie lub sieci restauracji DaGrasso, następnie zarejestrować paragon na stronie: www.lavazzawosp.pl oraz odpowiedzieć na pytanie konkursowe – „Dlaczego grasz z WOŚP”?

Do zdobycia jest wyjątkowa nagroda – specjalne zaproszenie dla czterech osób, do udziału w Finale, który odbędzie się 29 stycznia w Warszawie. Nagroda obejmuje także nocleg, zwrot kosztów podróży, zwiedzanie backstage’u studia telewizyjnego 31. Finału WOŚP oraz występ z ekipą Lavazza podczas telewizyjnego wejścia na żywo. Wygrać można także oficjalne składane silikonowe kubki Lavazza&WOŚP wraz z kawą Lavazza, ale to nie wszystko! Każda osoba, która weźmie udział w konkursie otrzyma wyjątkowy prezent – e-Book z przepisem na wyborną kawę, która najbardziej rozgrzała serca całego zespołu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Ponadto, każdy uczestnik ma możliwość wsparcia zbiórki już w momencie rejestracji na konkurs. Korzystając z PayU można przekazać bezpośrednio na cel 31. Finału WOŚP drobne kwoty w wysokości 5, 10 lub 20 zł. Darowizny są dobrowolne i nie wpływają na szanse zdobycia nagród w konkursie, jednak uczestnicy, którzy dokonali wpłat otrzymają specjalne kartki z podziękowaniem. Grając z WOŚP wygrywa każdy, a w tym roku gramy razem, by walczyć z sepsą. Konkurs potrwa do 28 stycznia.

Aktywnościom związanym z 31. Finałem WOŚP towarzyszą kampania reklamowa w telewizji oraz Internecie, aktywacja konsumencka w punktach sprzedaży oraz sieci restauracji DaGrasso, komunikacja w mediach społecznościowych oraz działania z influencerami prowadzone przez agencję Cut The Mustard, a także działania PR, za które odpowiada Solski Communications.

Bycie sponsorem 31. Finału WOŚP naturalnie wpisuje się w kierunek działania firmy Lavazza wytyczony przez jej założyciela – Luigi Lavazza – na początku jej istnienia. Zrównoważony rozwój, a szczególnie troska o rozwój społeczeństwa, dbałość o ochronę środowiska i poszanowanie praw człowieka przyświecają Grupie Lavazza do dziś.

Informacje o Grupie Lavazza
Lavazza, założona w Turynie w 1895 roku, jest własnością rodziny Lavazza od czterech pokoleń. Dziś Grupa jest jednym z wiodących graczy na globalnej scenie kawowej, z obrotami przekraczającymi 2,3 miliarda euro i portfolio najlepszych marek, które przewodzą swoim rynkom, takich jak Lavazza, Carte Noire, Merrild
i Kicking Horse. Grupa działa we wszystkich sektorach biznesowych i prowadzi działalność na 140 rynkach, z 9 zakładami produkcyjnymi w 6 krajach oraz ponad 4 200 współpracownikami na całym świecie. Globalna obecność Grupy jest wynikiem ponad 125 lat wzrostu, a ponad 30 miliardów filiżanek kawy Lavazza produkowanych każdego roku jest świadectwem niezwykłej historii sukcesu, której celem jest dalsze oferowanie najlepszej kawy we wszystkich formach, dbając o każdy aspekt łańcucha dostaw, od wyboru surowca do produktu w filiżance.

Grupa Lavazza zrewolucjonizowała kulturę kawy, stale inwestując w badania i rozwój: od intuicji, która przyczyniła się do pierwszego znaczącego sukcesu firmy - opracowania koncepcji mieszanek kawowych (blendów) - po rozwój innowacyjnych rozwiązań w zakresie opakowań; od pierwszego espresso popijanego
w kosmosie po dziesiątki patentów przemysłowych. Zdolność do wyprzedzania czasów znajduje również odzwierciedlenie w skupieniu się na zrównoważonym rozwoju - gospodarczym, społecznym i środowiskowym - który zawsze był punktem odniesienia dla kierowania strategiami korporacyjnymi. "Przebudzenie lepszego świata każdego ranka" to cel korporacyjny Grupy Lavazza, oznaczający tworzenie trwałej wartości dla akcjonariuszy, współpracowników, konsumentów i społeczności, w których działa Grupa, łącząc konkurencyjność z odpowiedzialnością społeczną i środowiskową.

Więcej informacji www.lavazzagroup.com oraz @LavazzaGroup na Twitterze

Kontakt dla mediów:

Agata Grzelczyk
Solski Comunications Sp. z o.o.
e-mail: [email protected] 
tel. 696 834 806


Iwona Nawrocka – Kilinowska
Solski Comunications Sp. z o.o.
e-mail: [email protected] 
tel. 695 399 965