Już po raz dwunasty Lidl Polska łączy siły z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w słusznej sprawie! Od poniedziałku, 30 listopada sieć rozpoczęła sprzedaż gadżetów oznaczonych serduszkiem WOŚP, z których zysk zostanie przekazany na realizację celów 29. Finału WOŚP – wsparcie laryngologii, otolaryngologii oraz diagnostyki głowy.
Jesteśmy dumni, że dzięki hojności naszych klientów i zaangażowaniu pracowników możemy co roku przekazywać na rzecz Fundacji środki wspomagające ich cele. Przez wszystkie lata wspólnego grania zebraliśmy 24 miliony złotych. Tym razem akcja WOŚP w naszych sklepach rozpoczyna się od sprzedaży gadżetów z serduszkiem WOŚP już 30 listopada, a tradycyjne zbiórki pieniędzy wystartują 21 grudnia i potrwają do 31 stycznia. Całość środków zostanie przekazana Fundacji.
komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication & CSR, Lidl Polska.