Radość, zabawa, mnóstwo pozytywnej energii – to skojarzenia łączące Crunchips oraz Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Z okazji zbliżającego się 32. Finału WOŚP powstała wyjątkowa Edycja Limitowana Crunchips w opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka. Na sklepowych półkach pojawiły się dwa nowe smaki: Bekon i Asian Style.
Crunchips to marka, która pojawia się wszędzie tam, gdzie dobra zabawa wiąże się z pozytywną energią i chęcią działania. Wartości te naturalnie łączą nas z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, dlatego z nieskrywaną radością ponownie jesteśmy w gronie marek, które wspierają Finał. Chcemy inspirować młodych ludzi do działania i pokazywać im, że pomoc ma sens.
Karolina Zaborowska, Brand Manager marki Crunchips
W tym roku postawiliśmy na warianty smakowe, które cieszą się ogromną popularnością wśród konsumentów. Bekon jest jednym z kultowych smaków mięsnych – od razu przypadł do gustu naszym konsumentom. Z kolei Asian Style to propozycja dla miłośników oryginalnych i wyrazistych smaków świata.
Karolina Zaborowska, Brand Manager marki Crunchips
O firmie Lorenz:
Lorenz to niezależna, rodzinna firma z ponad 130-letnią tradycją, która jest jednym z wiodących producentów słonych przekąsek w Europie. Firma produkuje i dystrybuuje chipsy, paluszki, chrupki, krakersy i orzechy.
Lorenz ma w swoim portfolio szeroką ofertę marek we wszystkich segmentach kategorii słonych przekąsek: chipsy (Crunchips, Wiejskie Ziemniaczki, Chipsletten), chrupki (Monster Munch, Curly, Peppies), orzechy (NicNac’s), popcorn.
Podstawowe wartości Lorenz to radość życia i odpowiedzialność. Tak jest dzisiaj i będzie w przyszłości, dlatego firma bierze odpowiedzialność zarówno za wysoką jakość produktów, jak i za zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa.
Więcej o firmie: https://lorenz-snacks.pl