12/08/23

Crunchips już po raz trzeci gra z WOŚP. Na półkach pojawiły się opakowania projektu Jurka Owsiaka


Radość, zabawa, mnóstwo pozytywnej energii – to skojarzenia łączące Crunchips oraz Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Z okazji zbliżającego się 32. Finału WOŚP powstała wyjątkowa Edycja Limitowana Crunchips w opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka. Na sklepowych półkach pojawiły się dwa nowe smaki: Bekon i Asian Style.


Wsparcie działań Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wpisuje się w ideę łączenia radości życia i odpowiedzialności, która jest wyjątkowo ważna dla firmy Lorenz, właściciela marki Crunchips. Nic więc dziwnego, że już po raz trzeci marka została jednym ze sponsorów Finału WOŚP – akcji od ponad 30 lat łączącej ludzi w szczytnym celu.

Crunchips to marka, która pojawia się wszędzie tam, gdzie dobra zabawa wiąże się z pozytywną energią i chęcią działania. Wartości te naturalnie łączą nas z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, dlatego z nieskrywaną radością ponownie jesteśmy w gronie marek, które wspierają Finał. Chcemy inspirować młodych ludzi do działania i pokazywać im, że pomoc ma sens.
-Karolina Zaborowska, Brand Manager marki Crunchips

Jednym z efektów zaangażowania marki w 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest Edycja Limitowana Crunchips w opakowaniach zaprojektowanych przez samego Jurka Owsiaka. Rozpoznać je można po charakterystycznej, kolorowej szacie graficznej i doskonale znanym wszystkim czerwonym serduszku Fundacji. Chipsy z Edycji Limitowanej są już dostępne w sklepach w dwóch wariantach smakowych: Bekon i Asian Style.


W tym roku postawiliśmy na warianty smakowe, które cieszą się ogromną popularnością wśród konsumentów. Bekon jest jednym z kultowych smaków mięsnych – od razu przypadł do gustu naszym konsumentom. Z kolei Asian Style to propozycja dla miłośników oryginalnych i wyrazistych smaków świata.
-Karolina Zaborowska, Brand Manager marki Crunchips

Opakowania Edycji Limitowanej są wyjątkowe jeszcze z jednego względu. Aby zmniejszyć zużycie plastiku zostały wyprodukowane z cieńszej folii, niż standardowe opakowania – o czym informuje ikona „Our Mission: #Less plastic”. Na froncie paczki znajdziemy również ikony odpowiedzialności, informujące o tym, że są to m.in. produkty bezglutenowe.


Marka Crunchips ponownie planuje szeroko zakrojoną kampanię marketingową m.in. w telewizji, digitalowych kanałach komunikacji czy sklepach, a także działaniami z influencerami.

32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 28 stycznia 2024 roku. Mottem zbiórki jest „Tu wszystko gra OK!”. Więcej o zbiórce: wosp.org.pl/final/32-final.

O firmie Lorenz: 

Lorenz to niezależna, rodzinna firma z ponad 130-letnią tradycją, która jest jednym z wiodących producentów słonych przekąsek w Europie. Firma produkuje i dystrybuuje chipsy, paluszki, chrupki, krakersy i orzechy. 

Lorenz ma w swoim portfolio szeroką ofertę marek we wszystkich segmentach kategorii słonych przekąsek: chipsy (Crunchips, Wiejskie Ziemniaczki, Chipsletten), chrupki (Monster Munch, Curly, Peppies), orzechy (NicNac’s), popcorn. 

Podstawowe wartości Lorenz to radość życia i odpowiedzialność. Tak jest dzisiaj i będzie w przyszłości, dlatego firma bierze odpowiedzialność zarówno za wysoką jakość produktów, jak i za zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa. 

Więcej o firmie: https://lorenz-snacks.pl