Na sklepowych półkach pojawiła się Edycja Limitowana Crunchips, czyli dwa nowe smaki Chrupiący Bekon i Karmelizowana Cebulka w opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka. Najbardziej imprezowa marka w portfolio Lorenz będzie po raz drugi oficjalnym sponsorem Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Podczas 31. Finału WOŚP nie zabraknie więc dobrej zabawy i pozytywnych emocji, które kojarzą się zarówno z Orkiestrą, jak i marką Crunchips.
Ubiegłoroczny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy był dla nas wyjątkowym wydarzeniem. Wsparliśmy inicjatywę, która jest nam niezwykle bliska i mogliśmy się cieszyć dobrą energią, jaka płynie z pomagania oraz bycia częścią wielkiej pozytywnej imprezy, jaką jest to wydarzenie. W tym roku po raz kolejny będziemy w nim uczestniczyć. Bardzo nas to cieszy, również dlatego, że jest ono spójne z naszą strategią, której dwa podstawowe filary to radość i odpowiedzialność, a Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to dla nas kwintesencja tych dwóch wartości. Przypominają nam o nim także wiszące w naszej podpoznańskiej siedzibie odręczne projekty Jurka Owsiaka, które wylicytowaliśmy za kwotę niespełna 100 tys.
– mówi Margarita Lipińska, Brand Manager marki Crunchips.
O firmie Lorenz:
Lorenz to niezależna, rodzinna firma z 130-letnią tradycją, która jest jednym z wiodących producentów słonych przekąsek w Europie. Firma produkuje i dystrybuuje chipsy, paluszki, chrupki, krakersy i orzechy.
Lorenz ma w swoim portfolio szeroką ofertę marek we wszystkich segmentach kategorii słonych przekąsek: chipsy (Crunchips, Wiejskie Ziemniaczki, Chipsletten), chrupki (Monster Munch, Curly, Peppies, Taccos), orzechy (NicNac's), Popcorn.
Podstawowe wartości Lorenz to radość życia i odpowiedzialność. Tak jest dzisiaj i będzie w przyszłości, dlatego firma bierze odpowiedzialność zarówno za wysoką jakość produktów, jak i za zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa.
Więcej o firmie: https://lorenz-snacks.pl/