mBank gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy już po raz szósty i właśnie podpisał umowę o współpracy na kolejne lata. Bank organizuje przewóz i liczenie zebranych pieniędzy, dostarcza terminale płatnicze, a jego pracownicy prowadzą Sztaby w Łodzi i Warszawie. Co roku bank zachęca też do szczodrości swoich klientów i dodaje do ich wpłat swoją cegiełkę. W ten sposób, w ciągu pięciu lat, przeznaczył na wsparcie działań WOŚP blisko 17 mln zł, a wspólnie z klientami – 90 mln zł.
1 klik za 1 zł
Razem 90 mln zł w ciągu 5 lat
Chcemy ten wynik jeszcze poprawić. Właśnie przedłużyliśmy nasze porozumienie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy na kolejne lata. Jestem z tego dumny, bo to działanie, dzięki któremu nie tylko realizujemy naszą strategię w obszarze ESG, ale też pokazujemy, jaką zaangażowaną organizacją jesteśmy
prezes Cezary Stypułkowski
mBank przygotował dla swoich klientów także:
- pamiątkowe karty z grafiką 31. Finału WOŚP,
- mOkazje do SiemaShopu,
- przypinki z logo mBanku i WOŚP do opasek wydanych do eKonta Junior,
- możliwość zrobienia pamiątkowego zdjęcia z Jurkiem Owsiakiem w 20 galeriach handlowych w całej Polsce oraz na placu Defilad i na placu Bankowym w Warszawie.