Trzydziesty, jubileuszowy Finał WOŚP to rekordowy – o ponad 13,5 miliona złotych wyższy niż w ubiegłym roku – wynik zbiórki, rekordowy ruch na kanałach internetowych Fundacji oraz rekordowo krótki czas odpowiedzi na najczęściej powtarzające się pytania ze strony internautów. W tym ostatnim pomógł chatbot zintegrowany z Messengerem Facebooka dostarczony przez spółkę technologiczną Netguru.
Przejrzystość działań i efektywna komunikacja
Sposób na setki podobnych zapytań
Co roku wolontariusze pomagają nam nie tylko organizować gigantyczną zbiórkę, ale także na bieżąco informować o jej przebiegu. Chatbot dostarczony Fundacji przez Netguru przyspieszył tegoroczną komunikację z darczyńcami i ułatwił pracę naszym fantastycznym ludziom – wszystko po to, by dobra energia płynęła jeszcze szybciej i sprawniej.
Celina Bojakowska, Fundacja WOŚP
Wielkiej Orkiestrze kibicujemy całym sercem. Założeniem projektu było odciążenie wolontariuszy – byliśmy bardzo szczęśliwi, gdy usłyszeliśmy, że obsługujący naszego bota Kuba zdążył w trakcie Finału nie tylko złapać chwilę oddechu, ale nawet wziąć udział w jednym z finałowych koncertów! Możliwość wsparcia WOŚP naszą technologią i umiejętnościami to czysta radość i cenne doświadczenie dla zespołu.
Marek Talarczyk, CEO, Netguru