W niedzielę 12 stycznia 2020 roku odbył się 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zbiórce towarzyszyło hasło “Wiatr w żagle”, a dzięki niej do szpitali w całej Polsce trafią najnowocześniejsze urządzenia, służące do ratowania życia i zdrowia dzieci potrzebujących różnego rodzaju operacji. Za główny cel Fundacja obrała wsparcie zwłaszcza dziecięcej chirurgii ogólnej, kardiochirurgii i neurochirurgii.
W działania informacyjne w dniu Finału włączyły się warszawskie nośniki outdoorowe od Jet Line i MyLED. Na 100 cyfrowych ekranach sieci MORE, w witrynach sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych przede wszystkim Śródmieścia oraz na ekranach MyLED zlokalizowanych w najczęściej uczęszczanych lokalizacjach w Warszawie (wzdłuż DTC przy Marszałkowskiej, przy rondzie Dmowskiego i Placu Zawiszy) przez cały dzień trwała emisja kolorowych, orkiestrowych spotów, a na nich aktualizowana była rosnąca z upływem czasu kwota zbiórki, zaciągana w czasie rzeczywistym bezpośrednio z głównego sztabu WOŚP. Ostatni wyświetlony w dniu 28. Finału WOŚP spot przedstawił rekordowy wynik 115 362 894 zł.
Oficjalne zakończenie tegorocznej zbiórki jest zaplanowane na 8 marca 2020 roku i ponownie w tym dniu na cyfrowych ekranach DOOH zostanie ogłoszona ostateczna suma pieniędzy zebrana przez Fundację WOŚP.