Zbliżający się początek nowego roku to znak, że już niedługo odbędzie się coroczny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Podobnie jak w latach ubiegłych nie mogło na nim zabraknąć Lidl Polska. W tym roku zbiórka WOŚP w sklepach Lidl potrwa dłużej – od 30 grudnia do 11 stycznia. Jej celem jest pozyskanie środków dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostycznych i leczniczych w dziecięcej medycynie zabiegowej.
Lidl Polska będzie prowadzić również internetowe aukcje charytatywne, z których dochód ze sprzedaży zostanie również przekazany na cele fundacji. Będzie można wylicytować m.in. zaproszenie dla dwóch osób na kolację przygotowaną przez szefa kuchnia Karola Okrasę w restauracji Platter by Karol Okrasa czy dzień na planie zdjęciowym Kuchni Lidla, dzięki któremu zwycięzca będzie mógł zobaczyć kulisy powstawania odcinka z Karolem Okrasą lub Kingą Paruzel.
Lidl Polska i Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy grają razem od 11 lat. Cieszymy się, że klienci i pracownicy sieci tak chętnie angażują się w inicjatywy Fundacji. W tym roku zbieramy środki na zakup najnowocześniejszych urządzeń do ratowania życia i zdrowia dzieci potrzebujących różnego rodzaju operacji. Skupimy się przede wszystkim na takich dziedzinach medycyny dziecięcej jak: chirurgia ogólna, kardiochirurgia czy neurochirurgia. Wierzymy, że razem z Lidl Polska uda się zagrać jeszcze głośniej niż przed rokiem. Do zobaczenia podczas Finału, już 12 stycznia!
Jerzy Owsiak, prezes zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
W Lidlu wiemy, jak istotne jest pomaganie innym, dlatego i w tym roku nie mogło nas zabraknąć u boku Orkiestry. Wraz z klientami i blisko 20 tys. pracowników dołożymy wszelkich starań, by pobić rekord z roku ubiegłego i zebrać jak najwięcej dla potrzebujących dzieci. Nasza zbiórka startuje w tym roku wcześniej, bo już 30 grudnia. Dodatkowo w sklepach Lidl w całej Polsce pojawią się gadżety oznaczone serduszkiem WOŚP oraz będziemy prowadzić aukcje internetowe, z których dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na cele fundacji
Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 32 krajach istnieje około 10.500 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 670.
Kontakt:Biuro Prasowe Lidl
biuro.prasowe@lidl.plStrona
www: https://www.lidl.pl
Facebook: https://www.facebook.com/lidlpolska
Instagram: https://www.instagram.com/lidlpolska/
YouTube: https://www.youtube.com/user/LidlPolskaPL