Ponad 2,7 mln Polaków dotkniętych jest tą przypadłością, z czego 1 na 4 osoby powyżej 60. roku życia ma stwierdzoną cukrzyce, a według GUSu, w ponad 2 mln osób w wieku 15 lat i więcej zmaga się z tą chorobą.
13. Bieg "Policz się z cukrzycą", fot. Edyta Kurycka/materiały WOŚP
Jako wyłączny dysponent powierzchni reklamowej w Warszawskim Metrze, staramy się by na ekranach pojawiały się również treści edukacyjne. Marka WOŚP ma w naszym kraju wyjątkowy status, dlatego materiały firmowane przez Fundację, automatycznie przyciągają uwagę. Współpracując z Fundacją mamy pewność, że treści o dużej wartości społecznej zostaną dostrzeżone przez pasażerów i będą wyjątkowo rzetelnie przygotowane.
- komentuje Andrzej Magdziak CEO Grupy Ströer w Polsce.
Pompa insulinowa/fot. Fundacja WOŚP