Kolejna prestiżowa nagroda dla Fundacji WOŚP
Kolejna prestiżowa nagroda dla Fundacji WOŚP
Kopiuj tekst

Kolejna prestiżowa nagroda dla Fundacji WOŚP

Fundacja WOŚP została uhonorowana statuetką „TOP MARKA 2018” za najsilniejszą markę w mediach wśród projektów charytatywnych!

To ogromne wyróżnienie  to efekt analizy największego rankingu medialności brandów na polskim rynku  przeprowadzonej przez magazyn „Press” oraz „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Raport uwzględnia klasyfikację łącznie 500 marek, które zostały poddane badaniom oraz rankingi branżowe. Pod uwagę brano wskaźniki Impact, Indeks Sentymentu oraz Siłę marki.
Projektem o największej sile marki - w okresie od 1 lipca 2017 do 30 czerwca 2018 okazała się Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy - 4 775 158 pkt.
Fot. www.psmm.pl

Fot. www.psmm.pl

Najlepszy wizerunek i najszersze dotarcie WOŚP to wynik m.in. 708 069 publikacji, 1 775 493 408 dotarcia wzmianek o marce w oparciu o dane konsumpcji medium (impact). Bezapelacyjny najszerszy zasięg medialny Fundacja zawdzięcza współpracy z partnerami, między innymi z  Grupą TVN S.A. oraz Onet.pl.
Przeprowadzone badania wykazały dominację mediów społecznościowych w czasie 26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. 89% treści zostało opublikowanych na kanałach social media, 9,7% w internecie, 0,8% w prasie.
Najwięcej publikacji w prasie dotyczących branży charytatywnej znalazło się w „Gazecie Pomorskiej”, „Gazecie Lubuskiej”, „Echo Dnia Radomskie”, „Gazecie Wyborczej” oraz „Dzienniku Polskim”. Wśród portali internetowych, największą ilością informacji na temat branży pro bono wyróżniono: Echodnia.eu, Ekai.pl, Wielkopolskie.naszemiasto.pl, Wiadomości.onet.pl oraz Programtv.onet.pl.
Publikacje na temat Finału oraz Fundacji, jak również zakres ich społecznościowego echa zwiększyły pozytywny wydźwięk, którego efektem jest 126 373 804,34 PLN zebranych w czasie 26. Finału WOŚP, czyli o 20 mln PLN więcej niż rok wcześniej.
W rankingu marek wśród projektów charytatywnych zostały uwzględnione inne organizacje pozarządowe, m.in. Szlachetna Paczka, Siepomaga, Caritas i PCK. Niezależnie od pozycji w rankingu TOP Marka 2018, przeprowadzone badania wykazały, że Polacy chcą i pomagać i nakłaniają do pomocy innych, z czego jesteśmy niesamowicie dumni!
top_marka_infografika_-_projekty_charytatywne.jpg
 „PRESS” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” od 11 lat analizują brandy, wybierając spośród nich najpopularniejsze w mediach marki korporacyjne, produktowe i charytatywne. Pomysłodawcą projektu Top Marka jest magazyn „Press”, Właścicielem metodologii badania jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Edycja 2018 prezentuje Top Markę w zupełnie nowej odsłonie niż poprzednie edycje. Ranking obejmuje aż 500 brandów z 50 branż i jest największym tego typu badaniem na polskim rynku.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.