Crunchips, najbardziej imprezowa marka chipsów Lorenz, już po raz czwarty zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Wyjątkowe wydarzenie wymaga wyjątkowych działań, dlatego z okazji 33. Finału WOŚP powstała Edycja Limitowana w dwóch smakach – Crunchips X-cut Sour Cream & Onion oraz Crunchips Spicy Chicken Wings w unikalnych opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka.
Atmosfera Finału WOŚP, tworzona od ponad 30 lat, doskonale oddaje energię i radość, którą chcemy dzielić z naszymi konsumentami. Dlatego jesteśmy dumni, że już po raz czwarty możemy być jednym ze sponsorów wydarzenia i razem z Fundacją WOŚP pisać kolejny rozdział tej pięknej historii. Jesteśmy przekonani, że pozytywne emocje i czerpanie z życia garściami są siłami napędowymi działania. Właśnie z takim przekazem chcemy trafić do naszych konsumentów
mówi Karolina Zaborowska, Brand Manager marki Crunchips.
W Crunchips chcemy dostarczać naszym konsumentom pyszne przekąski przy jednoczesnym braniu odpowiedzialności. Wierzymy, że poprzez współpracę z Fundacją WOŚP, wprowadzenie Edycji Limitowanej oraz różnorodne inicjatywy, które realizujemy, zachęcamy konsumentów do aktywnego uczestnictwa w niesieniu pomocy
dodaje Karolina Zaborowska.