Pomaganie jest jak oddychanie. Wiedzą dobrze o tym klienci Biedronki, którzy już od grudnia ubiegłego roku w trakcie codziennych zakupów mogą poczuć wspaniałą atmosferę 32. Finału WOŚP, wspierając finansowo cel zbiórki - „Płuca po pandemii”. Od stycznia we wszystkich sklepach sieci w całej Polsce dostępna jest też najnowsza kolekcja zimowych czapek z emblematem Biedronki i czerwonym serduszkiem WOŚP, z których całkowity przychód ze sprzedaży, z wyłączeniem podatku VAT, zostanie przekazany na wsparcie celu 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Ruszyły też 4 unikatowe aukcje, które na pewno ucieszą zarówno fanów piłki nożnej, rodziców, jak i wielbicieli TikToka. Biedronka, po raz kolejny jako sponsor główny Finału WOŚP, na pełnej mocy gra razem z Orkiestrą.
Biedronkowa czapka, która pomaga, stała się swego rodzaju identyfikacją wizualną wszystkich, którzy mają serce do pomagania. Nasi klienci entuzjastycznie przyjęli ubiegłoroczne czapki i niemal bezpośrednio po zakończeniu ubiegłorocznego Finału, pytali, na jakie warianty kolorystyczne postawimy w kolejnym roku. Dlatego, odpowiadając na ich potrzeby, po raz trzeci zdecydowaliśmy się właśnie na czapkę. Tym bardziej, że to niezwykła czapka, która ogrzeje nie tylko ciało, ale też duszę, bo cały przychód z jej sprzedaży, z wyłączeniem podatku VAT, zostanie przekazany na wsparcie celu 32. Finału WOŚP, czyli „Płuca po pandemii”. Mamy nadzieję, że podobnie jak w latach ubiegłych kolorowe czapki z logo Biedronki i czerwonym serduszkiem, będą widoczne na ulicach Polski
Karolina Błońska, Starsza Menedżerka ds. Zrównoważonego Rozwoju, szefowa Sztabu WOŚP w sieci Biedronka
Orkiestrowa czapka Biedronki, fot. Łukasz Widziszowski
- 2 bilety Gold na mecz Polska - Estonia, który rozegra się na PGE Narodowym w Warszawie. Zwycięzca licytacji będzie miał możliwość przeżycia na żywo meczu w loży VIP Gold, która nie tylko gwarantuje najlepsze miejsca na stadionie, ale także umożliwia korzystanie z cateringu oraz nielimitowanego Open Baru. Dodatkowo zwycięzca licytacji odbierze piłkę i koszulkę reprezentacji Polski, obie ozdobione autografami wszystkich zawodników
- Udział w nagraniu wideo reklamowego o tematyce kulinarnej na Tik Toku, nawiązującego do jednej z międzynarodowych i limitowanych akcji kulinarnych. Wideo z udziałem zwycięzcy zostanie opublikowane na uwielbianym przez setki tysięcy użytkowników oficjalnym profilu Biedronki na Tik Toku
- Profesjonalna sesja zdjęciowa dla rodziców i ich małej pociechy z marką Dada. Zwycięzca tej aukcji zyska możliwość stworzenia i uwiecznienia na ponadczasowych fotografiach wspólnych chwil pełnych radości oraz miłości dla swojej rodziny. Co więcej, zdjęcia z tej wyjątkowej sesji trafią na oficjalny profil instagramowy marki Dada.
- Wyjątkowy zestaw wszystkich 9 książek wydanych dotychczas w ramach konkursu literackiego „Piórko”. Osoba, która je wylicytuje, będzie miała możliwość nie tylko zdobycia całej kolekcji książeczek dziecięcych, ale też przedpremierowego zrecenzowania nowej pozycji, która zostanie wydana w nadchodzącym roku w ramach 10. jubileuszowej edycji konkursu.