Każdy Finał to tysiące wiadomości od naszych internetowych przyjaciół. Mimo najszczerszych chęci, nie jesteśmy w stanie od razu odpisać na każdą wiadomość i każde pytanie z ich strony. Dlatego bot przygotowany przez Catbots jest dla nas fantastycznym rozwiązaniem, ponieważ natychmiast pomaga użytkownikom w ich najczęstszych problemach.
Anna Orzech, specjalistka ds. komunikacji w Internecie Fundacji WOŚP
Nawet najbardziej zaawansowany technologicznie bot nigdy w pełni nie zastąpi jednak człowieka. By ułatwić pracę i tak już zapracowanemu w związku z 26. Finałem zespołowi WOŚP, chatbot wyposażony został w zaawansowany system ticketowy, dzięki któremu pytania, na które bot z różnych względów nie był w stanie odpowiedzieć chatbot, są natychmiast wyłapywane i przekazywane zespołowi Fundacji odpowiedzialnemu za komunikację w Internecie. Niewątpliwą zaletą tego rozwiązania jest to, że w większości przypadków odpowiedź na pytanie użytkownika jest udzielana natychmiastowo, bez potrzeby angażowania człowieka, dzięki czemu zespół WOŚP odpowiada w większości na złożone pytania, nie musząc poświęcać tyle czasu na te powtarzające się.
Współpraca z WOŚP to wielki zaszczyt, ale też odpowiedzialność. Tworząc tego chatbota zależało nam na niezawodności oraz tym, żeby jak najbardziej odciążyć wolontariuszy, a każdy piszący do fundacji uzyskał odpowiedź jak najszybciej. Specjalny system wyłapuje między innymi sytuacje zagrożenia np. kradzież puszki, od razu kierując sprawę do wolontariusza w sztabie, który może udzielić pomocy. Nie wyobrażamy sobie by chatbot w dniu Finału przestał odpowiadać.
Bartosz Dołęga, CEO Catbots
Zespół Catbots, podobnie jak my, to entuzjaści nowych technologii i wspierania za ich pomocą komunikacji, dlatego cieszymy się, że w tym roku razem z nami kwestuje także ten facebookowy robot
Anna Orzech, specjalistka ds. komunikacji w Internecie Fundacji WOŚP