10/30/18

WOŚP podwójnym laureatem prestiżowej nagrody Effie Awards


Aż dwie złote statuetki dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w kategoriach: Marketing & Business Solutions oraz Positive Change!

29 października podczas Gali Effie Awards w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie Fundacja została wyróżniona przez eksperckie jury, które doceniło współpracę WOŚP z partnerami oraz 26. Finał WOŚP, który przyniósł rekordowy wynik finansowy zbiórki – ponad 126 milionów złotych.

Nagrody zostały przekazane podczas uroczystej gali, uznawanej za najważniejsze wydarzenie wśród prezesów i dyrektorów największych firm oraz agencji komunikacji marketingowej, specjalistów od marketingu, przedstawicieli biznesu oraz niezależnych ekspertów.

Jesteśmy dumni! Otrzymaliśmy dwie złote statuetki, które są wynikiem wielu lat konsekwentnych działań, które są efektem pracy zespołowej i które są wynikiem odwagi, jaką mają w sobie wszyscy, którzy z nami grają. Dziękujemy Wam bardzo! Dzisiaj w Teatrze Wielkim dziękowaliśmy na gorąco, a tutaj, na teraz, dodatkowo dziękuję ja osobiście i dziękujemy jako Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy wszystkim, wszystkim, którzy się z nami przyjaźnią i pomagają nam porywać się na rzeczy nieprawdopodobne.
-Jurek Owsiak, prezes zarządu Fundacji WOŚP

Naszą pierwszą, najważniejszą statuetką jest Złote Effie w kategorii Marketing & Business Solutions. Doceniono w niej w niej naszą umiejętność współpracy z różnymi partnerami, którzy nie tylko pomagają przez swój sponsoring zrealizować społeczną akcję, ale przy okazji aktywnie włączają się tę akcję wraz ze swoją marką i zespołem, rozumiejąc, że oprócz czystego sponsoringu liczy się także świadomość ludzi. Złota statuetka to powód do ogromnej, przeogromnej dumy, bo ocenia ekipa, która wie, ile potrzeba energii, siły i marketingowych umiejętności, aby każdy projekt, nawet ten najmniejszy, zrealizować do końca i z powodzeniem.
-Jurek Owsiak, prezes zarządu Fundacji WOŚP

Drugą nagrodę Złotego Effie otrzymaliśmy za projekt znany niemal każdemu Polakowi na całym świecie. Pod ocenę wzięto 26. Finał WOŚP, który mamy za sobą i który przyniósł nieprawdopodobny finansowy wynik zbiórki - ponad 126 milionów złotych. Za tydzień będziemy wydawali potężną pulę tych pieniędzy, kupując sprzęt medyczny w ramach kolejnego Konkursu Ofert. Projekt Finału to wydarzenie oparte na polskim „pospolitym ruszeniu”, złożone z niezwykle zaangażowanych ludzi tworzących sztaby, koncerty, zbiórki. Nie ma takiej drugiej akcji, które źródło jest tu, w Polsce, a która tak wspaniale połączyła rodaków na całym świecie.
-Jurek Owsiak, prezes zarządu Fundacji WOŚP

Nagroda przyznawana jest w naszym kraju od 1999 roku przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Licencjodawcą konkursu Elfie Awards jest Ellfie Worldwide. Konkurs jest organizowany obecnie w 40 krajach na całym świecie. Pierwsi laureaci zostali wyłonieni w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu.
Sylwia