01/19/23

Dawtona gra razem z WOŚP


Już po raz szósty firma Dawtona jest sponsorem Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Hasłem tegorocznego Finału Orkiestry jest „Żyj zdrowo w zdrowym świecie”. Z tej okazji, firma Dawtona przygotowała limitowaną edycję kultowego soku pomidorowego z etykietą zaprojektowaną przez samego Jurka Owsiaka. Dodatkowo firma Dawtona w ramach działań edukacyjnych uruchomiła Quiz połączony z Konkursem, którego celem jest budowanie świadomości na temat zdrowego odżywiania. Prowadzone działania są wspierane komunikacją 360°.

Dawtona już po raz szósty zagra wspólnie z Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z tej okazji, marka przygotowała limitowaną edycję soku pomidorowego nr 1 w Polsce*. Jego etykieta została zaprojektowana wspólnie z WOŚP, przez samego Jurka Owsiaka. Wyróżnią ją charakterystyczny dla Orkiestry design. Produkt dostępny jest w sprzedaży w całej Polsce, w sklepach i sieciach współpracujących z firmą Dawtona.

„W 2023 r. wspieramy Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy już po raz szósty. W tym roku, hasło przewodnie Finału – Żyj zdrowo, w zdrowym świecie - jest dla nasz szczególne ważne. Podobnie jak Orkiestra, przykładamy wagę do zdrowego odżywiania się, którego bazę powinny stanowić produkty z czystym i dobrym składem. Edukacja w tym zakresie wydaje się kluczowa, tak by każdy mógł codziennie dokonywać świadomego wyboru w zakresie żywienia”.
-– mówi Wiktoria Jaroma, Marketing Manager, Dawtona. 

W celu budowania świadomości dotyczącej zdrowego odżywiania firma Dawtona 3 stycznia br. uruchomiła dedykowaną stronę www z edukacyjnym Quizem. Na www.mocpomidora.pl można sprawdzić swoją wiedzę z zakresu odżywiania i ciekawostek dotyczących warzyw i owoców. Quiz połączony jest z Konkursem.

Tegoroczna edycja limitowana soku pomidorowego Dawtona wspierana jest działaniami 360°, włączając komunikację ATL, online, social oraz działania z influncerami. Marka przygotowała również Quiz edukacyjny połączony z Konkursem. Dedykowane rozwiązania z zakresu trade marketingu wspierają działania w sieciach handlowych i u partnerów firmy.

Firma Dawtona jest również głównym sponsorem Biegu „Policz się z Cukrzycą” organizowanego przez Fundację WOŚP. Opłaty startowe w całości są przeznaczone na zakup pomp insulinowych w ramach Programu Leczenia Osobistymi Pompami Insulinowymi Kobiet Ciężarnych z Cukrzycą.
Bieg również nagłaśnia akcję „Policz się z cukrzycą” polegającą na umieszczaniu na opakowaniach przez producentów żywości ważnych informacji dla diabetyków oraz promuje zdrowy i aktywny styl życia.
W tym roku do Biegu można dołączyć na dwa sposoby - wirtualnie w swojej okolicy lub na żywo – ulicami Warszawy wraz z 5 000 innymi uczestnikami. Do pokonania jest minimum 5 km, a specjalna aplikacja zliczy wszystkie przebiegnięte kilometry. Wszyscy uczestnicy otrzymają koszulki biegowe, bufki biegacza brandowane WOŚP i Dawtona oraz musy owocowe Drugie Śniadanie, idealne jako zdrowa przekąska.

Firma Dawtona od ponad 30 lat zajmuje się przetwórstwem owocowo-warzywnym i znana jest z produktów najwyższej jakości. Utrzymanie najwyższych standardów umożliwia pełna kontrola procesu produkcji i praca w modelu biznesowym – z pola na stół. Produkty marki Dawtona zostały docenione przez konsumentów, marka Dawtona jest nr 1 w wielu kategoriach m.in. jest producentem nr 1 groszku, kukurydzy**, cieciorki, pomidorów w puszce, czy soku pomidorowego. Sok pomidorowy marki Dawtona 0,3L jest sokiem pomidorowym nr 1 w Polsce*, i sokiem nr 1 wśród soków warzywnych*. 
*AcNielsen, sales value, Total Poland inc. Impulse and Chemical Chains, tomato & other juices, YTD Sept’23.
**AcNielsen, sales value, Total Poland inc. Impulse and Chemical Chains, sweet corn, 400g, YTD Sept’23.