01/18/22

Marka Lovela całym sercem z WOŚP


W tym roku po raz kolejny marka Lovela z dumą zagra wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, grając dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. Rocznie ponad kilkanaście tysięcy małych pacjentów potrzebuje leczenia, które ma uratować najważniejszy zmysł jaki posiadamy – odpowiadający za procesy poznawcze, pozwalający odbierać nam ponad 80% informacji o otaczającym nas świecie – wzrok.


 

W sercu marki Lovela od przeszło 20 lat znajduje się troska o najmłodszych, bo przecież już od pierwszych dni życia naszych pociech pragniemy dawać im to, co najlepsze. Szukamy rozwiązań, które zaspokoją potrzeby maluszka oraz uczynią naszą wspólną drogę przyjemną i łatwiejszą, tam gdzie to możliwe. Jako lider wśród środków piorących, Lovela wspiera mamy w pielęgnacji dziecięcych ubranek, oferując hipoalergiczne produkty do prania zarówno kolorów jak i bieli. Dzięki delikatnej i przetestowanej dermatologicznie formule, są one bezpieczne dla skóry dziecka już od pierwszych dni życia oraz posiadają pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka.


 

Niezwykle cieszy nas fakt, że po raz kolejny możemy zagrać wspólnie z WOŚP. Od lat Lovela cieszy się niegasnącym zaufaniem mam spełniając swoją misję, jaką jest dbanie o bezpieczeństwo kobiet od 3 trymestru ciąży oraz noworodków od pierwszych dni życia. Wierzymy, że dzięki naszym działaniom uda nam się zebrać duże środki na wsparcie podopiecznych na oddziałach okulistycznych, dzięki którym będą mogli uczyć się otaczającego nas świata i cieszyć jego pięknem. Wzrok daje nam to, czego nie jesteśmy w stanie odtworzyć za pomocą innych zmysłów.
-- Paweł Bajorek, Dyrektor Sprzedaży Reckitt

 

W efekcie współpracy z WOŚP, także w tym roku na sklepowych półkach znajdziemy limitowaną edycję mleczek Lovela ze specjalnymi etykietami, na których widnieje czerwone serduszko Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tym razem Lovela idzie jednak o krok dalej i oprócz zaangażowania w zbiórkę pracowników Reckitt, w ramach kampanii „Jesteśmy całym sercem. Razem od pierwszego dnia” proponuje alternatywną formę wsparcia eSkarbonki.


 

Poprzez platformę Allegro, każdy z nas może wesprzeć zbiórkę, kupując emocjonalnego i pełnego wskazówek e-booka o rodzicielstwie, stworzonego we współpracy z wyjątkowymi ekspertkami – dermatologiem dr. Lidią Ruszkowską, położną Katarzyną Płazą-Piekarzewską oraz fizjoterapeutką Ewą Kowalczyk.